اصطلاحات لایف ما

هشدار هشدار
اگر همجنسگرا نیستست هرگز این پست را نخوانید

بخش‌اول: پزیشن‌ها
تعاریف اکثر مردم ایران شفاهی به دست آمده. یک مثال شخصی می‌زنم:
در یکی از جلسات هیئت موسس ان.جی.او٬ بحث بر سر برنامه مجمع عمومی بود. من پیشنهاد دادم به مدعوین ضرورت جامعه مدنی را یاد آوری کنیم. سریعا با نظر من مخالفت شد که این بحث در شراط امروز خطرناک است و ما هنوز مجوزمان را نگرفته‌ایم و… . بعد عصبی شدم و پرسیدم «چه ربطی دارد؟ اصلا ما که داریم یک ان.جی.او می‌زنیم٬ یعنی داریم برای جامعه مدنی تلاش می‌کنیم.» آن‌ها هم استدلال‌های احمقانه‌ای کردند که با رک‌گویی و زبان تند همواره‌ام پرسیدم: «کدام یک از شما از جامعه مدنی تعریفی دارید؟»
به نشانه اعتراض جوابی ندادند و در پایان جلسه‌ مرا محکوم به توهین کردن. بماند که این جمع جاهل به دلیل کثرت سعی در برتری نسبت به همه استدلالاتم داشت و از این جمع خارج شدم اما آن‌ها هرگز توانایی جواب به آن سوال را نداشتند. شاید تعریف سخت باشد اما حتی نمی‌توانستند یک چیز برای دست به سر کردن من بگوییند. آنها فقط یک پیش‌فرض ذهنی در سر داشتند که شاید همان مدینت‌النبی خاتمی بود. عادت کرده‌ایم از کسی چیزی بشنویم و می‌شویم عقل‌کل؟
در لایف ما جی ها بعضا اصطلاحاتی وجود دارد که من شنیده‌ام و چیز هایی از آن‌ها بلدم اما درستی تلفظ یا تعریف واقعی آن‌ها را نمی‌دانم. اینجا اشاره‌ای به هرکدام که به ذهنم رسید می‌کنم و انتظار دارم در کامنت‌ها یا پست‌های جداگانه‌ای به من کمک کنید تا به تعاریف واحد برسیم و بهتر خود و خواسته‌های خودمان را بشناسیم.
توجه کنید که: ممکن است املاء هرکلمه را (پارسی یا لاتین) اشتباه بنویسم.
اولین تعریف همان گی(gay) است. این اصطلاح برای همجنسگرایان مرد به کار می رود و معادل همجنسگرایی (homosexual) است. دختران همجنسگرا را هم «لزبین» میگویند.
pos ظاهرا از کلمه position میاید. یعنی شما در چه موقعیت سکسی قرار می گیرید. پاسخ سوال پزیشن؟ از شش حالت خارج نیست.
۱. بات (Bot) به معنی کسی که تنها مفعول است.
۲. ورس بات (Verse Bot) کسی است که هم مفعول است و هم فاعل اما به بات بودن بیشتر گرایش دارند. برخی از بات‌ها هم به دلیل علاقه به ساک زدن برایشان٬ خود را ورس بات می‌دانند. و بعضی بین ورس‌بات بودن و ورس مور (mor) بات بودن تفاوت قائلند. هنوز من در تفاوت‌ آن دو چیزی را نیافتم. البته یک حدیث جی هست که می‌فرماید: «روی تخت معلوم می‌شه کی چیکاره است.»
۳. ورس (Vers) یا فول ورس. دوستی درجواب به جمله‌ای از من که خودم را «تتبق دهنده در هر شرایطی» دانستم جواب داد. اصلا ورس یعنی کسی که خودش را با شرایط وفق می‌دهد. نمی‌دانم مرا که برایش فول‌بی شده بودم خر کرده بود یا حق داشت؟! به هرحال٬ به این پزیشن دوطرفه‌هم می‌گویند. این پزیشن همزمان اتفاق می‌افتد. یعنی قرار نیست اول او فاعل یا مفعول شود و به ارگاسم برسد و بعد نوبت به شما برسد. همزمان و در شرایطی که گاها به آن حتی اشاره هم نمی‌کنید٬ اتفاق می‌افتد و به ارگاسم می‌رسید.
۴. ورس تاپ (Verse Top) یعنی فاعل و مفعولی که بیشتر به فاعل بودن گرایش دارد. باز در این مورد شما را به سر تخت با یک ورس‌تاپ ویا صحبت جدی با او ارجاء می‌دهدم! یا اینکه مرا در اطلاعاتتان شریک کنید.
۵. تاپ (Top) ها کسانی هستند که تنها و تنها فاعل هستند. حتما هم که می‌دانید فاعل کار را انجام می‌دهد و کار بر روی مفعول انجام می‌شود.
۶. سافت (soft) به معنی نرم. درمقابل هارد (hard) است که معنی سخت را می‌دهد. گاها این پز را با پزیشن‌های دیگر مخلوط می‌کنند. اما سافت بودن یعنی ماچ٬ بوسه٬ لیسیدن و کلا مالاندن طرفین به هرکجای طرفین. در این پز دیگر کسی نمی‌تواند خود را تی‌سافت (Ts) یا بی‌سافت (Bs) بداند. من اینگونه افراد را بی‌سواد جنسی یا منحرف جنسی می‌دانم. کافی است به این فکر کنید که اکثر تی‌ها که به هم علاقه پیدا می‌کنند٬ حاضرند باهم سافت کنند! ضمنن می‌تواند در سکس‌ هاردها سافت باشد و تنها تفاوتش ورود آلت به معقد است.
البته فری‌پز (free pos) هم مطرح می‌شود که این افراد خود را آزاد در پزیشن می‌دانند. من همه آن‌ها را فول ورس می‌دانم! چراکه یک ورس در هرلحضه‌ای ممکن است به یکی از پزیشن هایش بیشتر گرایش پیدا کند و یا بخاطر طرف مقابل برایش ایثار کند یا بهتر بگویم خودش را با شرایط طرفش تتبیق دهد. اگر چه فول ورس‌ها به همان میزان که حس تی یا بی آن‌ها بالا می‌زند٬ در لحضه‌ای دیگر این بار به ترتیب حس بی یا تی آن‌ها بالا می‌رود.
در بخش دوم به برسی نوع روابط در دنیای بزرگ و دوست داشتی و البته […] خودمان می‌پردازم. مفاهیمی مانند اس‌اف٬ ال‌تی‌آر٬ فری‌سکس٬ و البته عشق من٬ فرندشیب.

سه شنبه 15 دی ماه سال 1388
کامنت های این مطلب در بلاگ اسکای:
سام
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 00:07 AM
مقاله خوبیهچیزایی که میدونیماما کاش از بحران ابراز پزیشن هم بگی به خاطر فرهنگ احمقانه و مرد سالارانه بعضی از مابات بودن تحقیر آمیزه و تاپ بودن نوعی افتخار و پیروزیواسه همین خیلی ها پوزشون رو دروغ میگن اما خب تو رختخواب دستشون رو میشهچون تو اون لحظه ها طرف چیزی رو میخواد که ازش لذت میبره و به فکر آبروی اخمقانش نیستدر مورد تاپ اونلی هم یه نظر شخصی دارمبه نظرم کسی که میگه تاپ اونلیه گی نیستچون یه گی از هر دو حالت لذت میبرهاما کسی که روی تاپ بودن اسرار داره و از بات شدن لذت نمیبره بی شک گی نیستدلایل محکمی واسه این ادعام دارم که در این مقال نمیگنجد
http://pesaretanha2.blogspot.com/
درجواب:

–>
hairy man
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 00:31 AM
سلام و با تشکر از مطلبی که به اون اشاره کردی .مساله ای که در جامعه ما گی های ایرانی هست اینه که هنوز خیلی ها به افراد bot به دیده تحقیر نگاه میکنن در حالی که اگه بخوایم از این بعد به این مساله نگاه کنیم این فرد top هست که کارش بدتر از فرد بات هست.به هر حال افراد versکسانی هستند که از تمام بدنشون لذت میبرند و برای اون حد و مرزی قائل نمیشند و با پارتینر جنسیشون machمیشند و تمام این حد و مرزهای بیهوده رو میشکنند . به نظر من پوزیشن full topهمون اشخاص str8هستند که با یک گی مچ میشه و گر نه یک گی واقعی اصلا خودش رو full topنمیدونه ممکنه mostly top باشه و لی full top نیست
http://www.zademehr.blogspot.com/
درجواب:

–>
خرمگس
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 00:32 AM
فکر کنم که قرار شده بریم به سوی کوییریزه کردن تن و جنسیت و دیگه قالب ها جوابگو نیستند
http://www.khanghah.wordpress.com/
درجواب:

–>
علیرضا
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 00:56 AM
خوبه ! منم میخوام یه نظرسنجی بذارم که واژه گزینی بکنیم که معادل های فارسی رو هم درست به کار ببریم !این تعریفها به نظر من تعاریف جامع و مانعی نبودند، مخصوصا در مورد bs , ts ! باید بشینیم و تعاریف دقیق و درست رو دربیاریم به عنوان دیکشنری منتشر کنیم !در ضمن یه تاپ یا فول تاپ اگه واقعا همجنسگرا باشه و نه همجنسباز و نه منحرف جنسی ، خیلی با یه استریت فرق داره خیلی خیلی ! هرچه باشد او گی است !!!خب حالا یه چیزاییشو درس پس بدم با اجازه :ver=versatileb=bot=bottomt=topیه حدیث جی موثق و معتبر هم بگم و برم : “یه گی واقعی ، ver هستش !”
http://www.persianpesar.persianblog.ir/
درجواب:

–>
مهرشاد
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 3:05 PM
تا الان فکر می کردم این حدیثی که علیرضا گفت و من ساختم!!!! پس می شه به یه نتیجه کلی رسید و اونم اینه که همه کم کم داریم به این نتیجه می رسیم که یه گی بیشتر روابطش دوطرفه است.و اینکه یه فول تاپ اصولا” فول گی هم نیست.نمونه هاشم تو جامعه فت و فراوونه…در کل مقاله خوبی بود. با علیرضام موافقم. بیاین یه دیکشنری بدیم بیرون!!
http://hayat-khalvat.blogfa.com/
درجواب:

–>
علیرضا
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 7:30 PM
البته به نظر من این تعریفها برای فضای مجازی و چت و نت و اینهاست ! توی واقعیت خیلی فرق داره ! وقتی که عشق حاکم بشه دو تا عاشق حاظرن برای هم همه کاری بکنن ُ‌یه فول تاپ میتونه فول بات بشه و بر عکس ! اونجا دیگه پوزیشن زیاد معنا نداره ! ولی احساسات همیشه ثابته یه بات نیاز به حمایت و محبت بیشتری داره ! حرفام زیاده در این مورد !
http://www.persianpesar.persianblog.ir/
درجواب:عزیزم اینا فقط شعاره!یک فول تاپ نامببر که فول بات شده برای طرفش!
hairy man
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 10:51 PM
وقتی مساله عشق و عاطفه باشه همه این مرزها از بین میرند ولی اگه یک رابطه کوتاه گذری باشه مساله فرق میکنه

درجواب:حالا روی پزیشن ها به توافق برسیم. این بحث عشق٬ بدن٬ پزیشن باشه برای بعد!
علیرضا
پنجشنبه 17 دی ماه سال 1388 ساعت 01:03 AM
آره ! هستند کسانی که دنبال شهوت هستند و چه بسا که اصلا همجنسگرا نباشند ! مصداق این حرف مولا که: ای بسا لذت یک لحظه که پشیمانی یک عمر را در پی دارد !زیر این اسمون خدا توی همین کشور خودمون خیلی ها هستند که دارند عاشقانه زندگی میکنند و ما ازشون خبر نداریم !خیلی ها(نه همه) که به عنوان نماینده و نمونه همجنسگراها توی این رومهای کثیف هستند ؛ دنبال لذتهای زودگذرند و تعدادی هم منحرف جنسی ! (این رو با اطمینان گفتم و حاضرم اثبات کنم )!و اما بعد:طرف آدم خیلی فرق داره با عشقش ! اصلا بگذریم ! گفتم که حرفا زیاده !در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشمعاشق نبوده ای که بدانی چه میکشم !
http://www.persianpesar.persianblog.ir/
درجواب:عجب! حضرت شایان (ع) می فرماید: چه بسا ایرانیانی اند که خود می دانند و دیگران نمی دانند و برای مدعای خود شاهدی از غیب دارند.
hairy man
پنجشنبه 17 دی ماه سال 1388 ساعت 01:55 AM
از لحاظ من top بودن هیچ گونه برتری نسبت به bott نداره top=bot

درجواب:

–>
hamlet
پنجشنبه 17 دی ماه سال 1388 ساعت 05:14 AM
بنظر منم فول تاپ یا بای هست یا استریتیه مدتی پیش یه پست گذاشتم که تقریبا بحث همین پوزیشن ها بود. بعضی ها نظرشون این بود که هیچوقت.. هرگز!!.. دو تا بات نمیتونن با هم پارتنر بشن… من صددرصد با این نظر مخالفم. حالا این بحثش به این پست تو نمیخوره.. در ادامه چرا.. باید به رابطه پوزیشن ها هم بپردازی.یه چیز دیگه.. این اصطلاحات فقط مربوط به زمان سکس نیست.. اینها از رفتار و افکار شخص هست که تو سکس هم خودش رو نشون میده. بنابراین نباید ساده از کنارشون گذشت. حالا که شروع کردی باید حسابی موضوع رو کالبد شکافیش بکنی… ان شالله در حضور حضرت شایان کوچولو به نتایج خوبی برسیم.
http://taamezendegi.wordpress.com/
درجواب:

–>
خرمگس
پنجشنبه 17 دی ماه سال 1388 ساعت 4:57 PM
راستی از یه هنرمند واقعی این مملکت شنیدم که یه هنرمند خیلی خیلی خیلی ارزشمند گفته :مهم نیست تاپ باشی مهم اینه که تاپ فکر کنی
http://www.khanghah.wordpress.com/
درجواب:

–>
مهرشاد
پنجشنبه 17 دی ماه سال 1388 ساعت 11:16 PM
منم با این مسئله موافقم که پوزیشن فقط تو سکس مطرح نیست و به نیازهای عاطفی هم مربوط می شه.تاپ یا بات بودن در این مورد فقط اختلاف تو میزان نیازهای عاطفیه.به علاوه به قول یه بنده خدایی که می فرمایند:؛تو روابط جی پوزیشن مطرح نیست.؛ و چه شیرین گفت همون جور که من و علیرضا تو حدیث مشترکمون! عنوان کردیم: یه جی واقعی ورس هستش…
http://hayat-khalvat.blogfa.com/
درجواب:

–>
علیرضا
پنجشنبه 17 دی ماه سال 1388 ساعت 11:40 PM
آی آی ! حدیث شریکی نداریما ! هرکی حدیث خودش ! قل هو ا… احد !!یه حدیث دیگه بگم؟؟این دو زبانه است !( bilingual)گی ، یه act نیست ، یه احساسه !
http://www.persianpesar.persianblog.ir/
درجواب:

–>
hairy man
جمعه 18 دی ماه سال 1388 ساعت 00:48 AM
این هم یک حدیث دیگه!بین گیها سکس از خود گذشتگی و ایثار است.
http://www.zademehr.blogspot.com/
درجواب:صحیفه جی جلد دوم بخش بات!
حمید
جمعه 18 دی ماه سال 1388 ساعت 3:11 PM
سلام با اجازه جمع منم میخواستم بگم در کل میشه گفت گیهای واقعی از استریتا احساساتی ترن و به خاطر همون احساسات ممکنه از خودگذشتگیهای بیشتری ؛ هم تو ارتباط و هم در سکس داشته باشن من دو تا تاپ میشناسم که عاشق همدیگن اما یادمون باشه برای این دنیای حساس احساسات زود قانون صادر نکنیم و زود همه رو با هم مقایسه نکنیم !

درجواب:

–>
علی رضا
یکشنبه 18 بهمن ماه سال 1388 ساعت 8:25 PM
نوشته ی شما سرشار بود از خودخواهیامیدوارم مطالب گره گشا باشن نه توهین

درجواب:

–>
kolotore
دوشنبه 26 بهمن ماه سال 1388 ساعت 11:58 AM
اینایی که گفتین یعنی چی؟؟؟!!!چیزی تو مایه های ( تایتانیک پسره بود یا دختره ؟؟؟ )گذشته از شوخی تو گلستان سعدی احادیث اورجینال زیادی میشه دید . بی زمان و بی مکان .سعدی علیه الرحمه هم که ” مردی برای تمام فصول” می فرماید : گفتم آهن دلی کنم چندی ندهم دل به هیچ دلبندی و بعد کلی دلیل و برهان و آیه و حدیث در پایان:سعدیا دور نیک نامی رفت نوبت عاشقیست یک چندی
http://binap.blogfa.com/
درجواب:

–>

4 thoughts on “اصطلاحات لایف ما

  1. سلام من رضا ۲۶ سالمه من فاعلم و اهل دوستی هم هستم مفعولی و خوشگلای زیر ۲۵ بزنگن۰۹۱۸۲۴۰۳۷۹۰

    Like

    • به یک قزوینی گفتن یک خاطره خوب ،گفت :یک کوچه بن بست یک بچه.گفتند یک خاطره بد .گفت:یک کوچه بن بست :من بچه بخون حدیث مفصل…

      Like

  2. Pingback: پورنو ب چ معناست | به داده

  3. Pingback: پورن ب زبان شما | به داده

نگاه شما

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s