اصطلاحات لایف ما

اصطلاحات لایف ما

هشدار هشدار
اگر همجنسگرا نیستست هرگز این پست را نخوانید

بخش‌اول: پزیشن‌ها
تعاریف اکثر مردم ایران شفاهی به دست آمده. یک مثال شخصی می‌زنم:
در یکی از جلسات هیئت موسس ان.جی.او٬ بحث بر سر برنامه مجمع عمومی بود. من پیشنهاد دادم به مدعوین ضرورت جامعه مدنی را یاد آوری کنیم. سریعا با نظر من مخالفت شد که این بحث در شراط امروز خطرناک است و ما هنوز مجوزمان را نگرفته‌ایم و… . بعد عصبی شدم و پرسیدم «چه ربطی دارد؟ اصلا ما که داریم یک ان.جی.او می‌زنیم٬ یعنی داریم برای جامعه مدنی تلاش می‌کنیم.» آن‌ها هم استدلال‌های احمقانه‌ای کردند که با رک‌گویی و زبان تند همواره‌ام پرسیدم: «کدام یک از شما از جامعه مدنی تعریفی دارید؟»
به نشانه اعتراض جوابی ندادند و در پایان جلسه‌ مرا محکوم به توهین کردن. بماند که این جمع جاهل به دلیل کثرت سعی در برتری نسبت به همه استدلالاتم داشت و از این جمع خارج شدم اما آن‌ها هرگز توانایی جواب به آن سوال را نداشتند. شاید تعریف سخت باشد اما حتی نمی‌توانستند یک چیز برای دست به سر کردن من بگوییند. آنها فقط یک پیش‌فرض ذهنی در سر داشتند که شاید همان مدینت‌النبی خاتمی بود. عادت کرده‌ایم از کسی چیزی بشنویم و می‌شویم عقل‌کل؟
در لایف ما جی ها بعضا اصطلاحاتی وجود دارد که من شنیده‌ام و چیز هایی از آن‌ها بلدم اما درستی تلفظ یا تعریف واقعی آن‌ها را نمی‌دانم. اینجا اشاره‌ای به هرکدام که به ذهنم رسید می‌کنم و انتظار دارم در کامنت‌ها یا پست‌های جداگانه‌ای به من کمک کنید تا به تعاریف واحد برسیم و بهتر خود و خواسته‌های خودمان را بشناسیم.
توجه کنید که: ممکن است املاء هرکلمه را (پارسی یا لاتین) اشتباه بنویسم.
اولین تعریف همان گی(gay) است. این اصطلاح برای همجنسگرایان مرد به کار می رود و معادل همجنسگرایی (homosexual) است. دختران همجنسگرا را هم «لزبین» میگویند.
pos ظاهرا از کلمه position میاید. یعنی شما در چه موقعیت سکسی قرار می گیرید. پاسخ سوال پزیشن؟ از شش حالت خارج نیست.
۱. بات (Bot) به معنی کسی که تنها مفعول است.
۲. ورس بات (Verse Bot) کسی است که هم مفعول است و هم فاعل اما به بات بودن بیشتر گرایش دارند. برخی از بات‌ها هم به دلیل علاقه به ساک زدن برایشان٬ خود را ورس بات می‌دانند. و بعضی بین ورس‌بات بودن و ورس مور (mor) بات بودن تفاوت قائلند. هنوز من در تفاوت‌ آن دو چیزی را نیافتم. البته یک حدیث جی هست که می‌فرماید: «روی تخت معلوم می‌شه کی چیکاره است.»
۳. ورس (Vers) یا فول ورس. دوستی درجواب به جمله‌ای از من که خودم را «تتبق دهنده در هر شرایطی» دانستم جواب داد. اصلا ورس یعنی کسی که خودش را با شرایط وفق می‌دهد. نمی‌دانم مرا که برایش فول‌بی شده بودم خر کرده بود یا حق داشت؟! به هرحال٬ به این پزیشن دوطرفه‌هم می‌گویند. این پزیشن همزمان اتفاق می‌افتد. یعنی قرار نیست اول او فاعل یا مفعول شود و به ارگاسم برسد و بعد نوبت به شما برسد. همزمان و در شرایطی که گاها به آن حتی اشاره هم نمی‌کنید٬ اتفاق می‌افتد و به ارگاسم می‌رسید.
۴. ورس تاپ (Verse Top) یعنی فاعل و مفعولی که بیشتر به فاعل بودن گرایش دارد. باز در این مورد شما را به سر تخت با یک ورس‌تاپ ویا صحبت جدی با او ارجاء می‌دهدم! یا اینکه مرا در اطلاعاتتان شریک کنید.
۵. تاپ (Top) ها کسانی هستند که تنها و تنها فاعل هستند. حتما هم که می‌دانید فاعل کار را انجام می‌دهد و کار بر روی مفعول انجام می‌شود.
۶. سافت (soft) به معنی نرم. درمقابل هارد (hard) است که معنی سخت را می‌دهد. گاها این پز را با پزیشن‌های دیگر مخلوط می‌کنند. اما سافت بودن یعنی ماچ٬ بوسه٬ لیسیدن و کلا مالاندن طرفین به هرکجای طرفین. در این پز دیگر کسی نمی‌تواند خود را تی‌سافت (Ts) یا بی‌سافت (Bs) بداند. من اینگونه افراد را بی‌سواد جنسی یا منحرف جنسی می‌دانم. کافی است به این فکر کنید که اکثر تی‌ها که به هم علاقه پیدا می‌کنند٬ حاضرند باهم سافت کنند! ضمنن می‌تواند در سکس‌ هاردها سافت باشد و تنها تفاوتش ورود آلت به معقد است.
البته فری‌پز (free pos) هم مطرح می‌شود که این افراد خود را آزاد در پزیشن می‌دانند. من همه آن‌ها را فول ورس می‌دانم! چراکه یک ورس در هرلحضه‌ای ممکن است به یکی از پزیشن هایش بیشتر گرایش پیدا کند و یا بخاطر طرف مقابل برایش ایثار کند یا بهتر بگویم خودش را با شرایط طرفش تتبیق دهد. اگر چه فول ورس‌ها به همان میزان که حس تی یا بی آن‌ها بالا می‌زند٬ در لحضه‌ای دیگر این بار به ترتیب حس بی یا تی آن‌ها بالا می‌رود.
در بخش دوم به برسی نوع روابط در دنیای بزرگ و دوست داشتی و البته […] خودمان می‌پردازم. مفاهیمی مانند اس‌اف٬ ال‌تی‌آر٬ فری‌سکس٬ و البته عشق من٬ فرندشیب.

سه شنبه 15 دی ماه سال 1388
کامنت های این مطلب در بلاگ اسکای:
سام
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 00:07 AM
مقاله خوبیهچیزایی که میدونیماما کاش از بحران ابراز پزیشن هم بگی به خاطر فرهنگ احمقانه و مرد سالارانه بعضی از مابات بودن تحقیر آمیزه و تاپ بودن نوعی افتخار و پیروزیواسه همین خیلی ها پوزشون رو دروغ میگن اما خب تو رختخواب دستشون رو میشهچون تو اون لحظه ها طرف چیزی رو میخواد که ازش لذت میبره و به فکر آبروی اخمقانش نیستدر مورد تاپ اونلی هم یه نظر شخصی دارمبه نظرم کسی که میگه تاپ اونلیه گی نیستچون یه گی از هر دو حالت لذت میبرهاما کسی که روی تاپ بودن اسرار داره و از بات شدن لذت نمیبره بی شک گی نیستدلایل محکمی واسه این ادعام دارم که در این مقال نمیگنجد
http://pesaretanha2.blogspot.com/
درجواب:

–>
hairy man
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 00:31 AM
سلام و با تشکر از مطلبی که به اون اشاره کردی .مساله ای که در جامعه ما گی های ایرانی هست اینه که هنوز خیلی ها به افراد bot به دیده تحقیر نگاه میکنن در حالی که اگه بخوایم از این بعد به این مساله نگاه کنیم این فرد top هست که کارش بدتر از فرد بات هست.به هر حال افراد versکسانی هستند که از تمام بدنشون لذت میبرند و برای اون حد و مرزی قائل نمیشند و با پارتینر جنسیشون machمیشند و تمام این حد و مرزهای بیهوده رو میشکنند . به نظر من پوزیشن full topهمون اشخاص str8هستند که با یک گی مچ میشه و گر نه یک گی واقعی اصلا خودش رو full topنمیدونه ممکنه mostly top باشه و لی full top نیست
http://www.zademehr.blogspot.com/
درجواب:

–>
خرمگس
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 00:32 AM
فکر کنم که قرار شده بریم به سوی کوییریزه کردن تن و جنسیت و دیگه قالب ها جوابگو نیستند
http://www.khanghah.wordpress.com/
درجواب:

–>
علیرضا
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 00:56 AM
خوبه ! منم میخوام یه نظرسنجی بذارم که واژه گزینی بکنیم که معادل های فارسی رو هم درست به کار ببریم !این تعریفها به نظر من تعاریف جامع و مانعی نبودند، مخصوصا در مورد bs , ts ! باید بشینیم و تعاریف دقیق و درست رو دربیاریم به عنوان دیکشنری منتشر کنیم !در ضمن یه تاپ یا فول تاپ اگه واقعا همجنسگرا باشه و نه همجنسباز و نه منحرف جنسی ، خیلی با یه استریت فرق داره خیلی خیلی ! هرچه باشد او گی است !!!خب حالا یه چیزاییشو درس پس بدم با اجازه :ver=versatileb=bot=bottomt=topیه حدیث جی موثق و معتبر هم بگم و برم : “یه گی واقعی ، ver هستش !”
http://www.persianpesar.persianblog.ir/
درجواب:

–>
مهرشاد
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 3:05 PM
تا الان فکر می کردم این حدیثی که علیرضا گفت و من ساختم!!!! پس می شه به یه نتیجه کلی رسید و اونم اینه که همه کم کم داریم به این نتیجه می رسیم که یه گی بیشتر روابطش دوطرفه است.و اینکه یه فول تاپ اصولا” فول گی هم نیست.نمونه هاشم تو جامعه فت و فراوونه…در کل مقاله خوبی بود. با علیرضام موافقم. بیاین یه دیکشنری بدیم بیرون!!
http://hayat-khalvat.blogfa.com/
درجواب:

–>
علیرضا
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 7:30 PM
البته به نظر من این تعریفها برای فضای مجازی و چت و نت و اینهاست ! توی واقعیت خیلی فرق داره ! وقتی که عشق حاکم بشه دو تا عاشق حاظرن برای هم همه کاری بکنن ُ‌یه فول تاپ میتونه فول بات بشه و بر عکس ! اونجا دیگه پوزیشن زیاد معنا نداره ! ولی احساسات همیشه ثابته یه بات نیاز به حمایت و محبت بیشتری داره ! حرفام زیاده در این مورد !
http://www.persianpesar.persianblog.ir/
درجواب:عزیزم اینا فقط شعاره!یک فول تاپ نامببر که فول بات شده برای طرفش!
hairy man
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 10:51 PM
وقتی مساله عشق و عاطفه باشه همه این مرزها از بین میرند ولی اگه یک رابطه کوتاه گذری باشه مساله فرق میکنه

درجواب:حالا روی پزیشن ها به توافق برسیم. این بحث عشق٬ بدن٬ پزیشن باشه برای بعد!
علیرضا
پنجشنبه 17 دی ماه سال 1388 ساعت 01:03 AM
آره ! هستند کسانی که دنبال شهوت هستند و چه بسا که اصلا همجنسگرا نباشند ! مصداق این حرف مولا که: ای بسا لذت یک لحظه که پشیمانی یک عمر را در پی دارد !زیر این اسمون خدا توی همین کشور خودمون خیلی ها هستند که دارند عاشقانه زندگی میکنند و ما ازشون خبر نداریم !خیلی ها(نه همه) که به عنوان نماینده و نمونه همجنسگراها توی این رومهای کثیف هستند ؛ دنبال لذتهای زودگذرند و تعدادی هم منحرف جنسی ! (این رو با اطمینان گفتم و حاضرم اثبات کنم )!و اما بعد:طرف آدم خیلی فرق داره با عشقش ! اصلا بگذریم ! گفتم که حرفا زیاده !در وصل هم ز عشق تو ای گل در آتشمعاشق نبوده ای که بدانی چه میکشم !
http://www.persianpesar.persianblog.ir/
درجواب:عجب! حضرت شایان (ع) می فرماید: چه بسا ایرانیانی اند که خود می دانند و دیگران نمی دانند و برای مدعای خود شاهدی از غیب دارند.
hairy man
پنجشنبه 17 دی ماه سال 1388 ساعت 01:55 AM
از لحاظ من top بودن هیچ گونه برتری نسبت به bott نداره top=bot

درجواب:

–>
hamlet
پنجشنبه 17 دی ماه سال 1388 ساعت 05:14 AM
بنظر منم فول تاپ یا بای هست یا استریتیه مدتی پیش یه پست گذاشتم که تقریبا بحث همین پوزیشن ها بود. بعضی ها نظرشون این بود که هیچوقت.. هرگز!!.. دو تا بات نمیتونن با هم پارتنر بشن… من صددرصد با این نظر مخالفم. حالا این بحثش به این پست تو نمیخوره.. در ادامه چرا.. باید به رابطه پوزیشن ها هم بپردازی.یه چیز دیگه.. این اصطلاحات فقط مربوط به زمان سکس نیست.. اینها از رفتار و افکار شخص هست که تو سکس هم خودش رو نشون میده. بنابراین نباید ساده از کنارشون گذشت. حالا که شروع کردی باید حسابی موضوع رو کالبد شکافیش بکنی… ان شالله در حضور حضرت شایان کوچولو به نتایج خوبی برسیم.
http://taamezendegi.wordpress.com/
درجواب:

–>
خرمگس
پنجشنبه 17 دی ماه سال 1388 ساعت 4:57 PM
راستی از یه هنرمند واقعی این مملکت شنیدم که یه هنرمند خیلی خیلی خیلی ارزشمند گفته :مهم نیست تاپ باشی مهم اینه که تاپ فکر کنی
http://www.khanghah.wordpress.com/
درجواب:

–>
مهرشاد
پنجشنبه 17 دی ماه سال 1388 ساعت 11:16 PM
منم با این مسئله موافقم که پوزیشن فقط تو سکس مطرح نیست و به نیازهای عاطفی هم مربوط می شه.تاپ یا بات بودن در این مورد فقط اختلاف تو میزان نیازهای عاطفیه.به علاوه به قول یه بنده خدایی که می فرمایند:؛تو روابط جی پوزیشن مطرح نیست.؛ و چه شیرین گفت همون جور که من و علیرضا تو حدیث مشترکمون! عنوان کردیم: یه جی واقعی ورس هستش…
http://hayat-khalvat.blogfa.com/
درجواب:

–>
علیرضا
پنجشنبه 17 دی ماه سال 1388 ساعت 11:40 PM
آی آی ! حدیث شریکی نداریما ! هرکی حدیث خودش ! قل هو ا… احد !!یه حدیث دیگه بگم؟؟این دو زبانه است !( bilingual)گی ، یه act نیست ، یه احساسه !
http://www.persianpesar.persianblog.ir/
درجواب:

–>
hairy man
جمعه 18 دی ماه سال 1388 ساعت 00:48 AM
این هم یک حدیث دیگه!بین گیها سکس از خود گذشتگی و ایثار است.
http://www.zademehr.blogspot.com/
درجواب:صحیفه جی جلد دوم بخش بات!
حمید
جمعه 18 دی ماه سال 1388 ساعت 3:11 PM
سلام با اجازه جمع منم میخواستم بگم در کل میشه گفت گیهای واقعی از استریتا احساساتی ترن و به خاطر همون احساسات ممکنه از خودگذشتگیهای بیشتری ؛ هم تو ارتباط و هم در سکس داشته باشن من دو تا تاپ میشناسم که عاشق همدیگن اما یادمون باشه برای این دنیای حساس احساسات زود قانون صادر نکنیم و زود همه رو با هم مقایسه نکنیم !

درجواب:

–>
علی رضا
یکشنبه 18 بهمن ماه سال 1388 ساعت 8:25 PM
نوشته ی شما سرشار بود از خودخواهیامیدوارم مطالب گره گشا باشن نه توهین

درجواب:

–>
kolotore
دوشنبه 26 بهمن ماه سال 1388 ساعت 11:58 AM
اینایی که گفتین یعنی چی؟؟؟!!!چیزی تو مایه های ( تایتانیک پسره بود یا دختره ؟؟؟ )گذشته از شوخی تو گلستان سعدی احادیث اورجینال زیادی میشه دید . بی زمان و بی مکان .سعدی علیه الرحمه هم که ” مردی برای تمام فصول” می فرماید : گفتم آهن دلی کنم چندی ندهم دل به هیچ دلبندی و بعد کلی دلیل و برهان و آیه و حدیث در پایان:سعدیا دور نیک نامی رفت نوبت عاشقیست یک چندی
http://binap.blogfa.com/
درجواب:

–>

تلگرافی برای همه (۱)

تلگرافی برای همه (۱)

بخش بزرگ و اعظم عاشقی٬ لاوترکوندنشه که بعضی‌ها با بی اعتمادی تمام اونو خرکردن تشخیص می‌دن. وقتی پی‌ام داد: «تو عشق من٬ همیشه خوشگلی» واقعا حسی بهم دست داد که تاحالا نداشتم. وقتی احساس حقیقی داشته باشی٬ تمام عاشقانه‌هات مثل یک نیزه می‌شند که توی قلب معشوق می‌روند.
سینا٬ سینای من٬ زندگانی من٬ کاش اجازه می‌دادی با تو بمانم. کاش این ابزار مجازی که ماوریت خودش را به بهترین شکل انجام داده٬ جایش را به واقعیت می‌داد و در آغوش تو آرام می‌گرفتم.

پی‌نوشت: از این به بعد٬ گاهی احساساتم رو به شکل زنده در پست‌های تلگرافی برای همه٬ با شما به اشتراک می‌گذارم.

سه شنبه 15 دی ماه سال 1388
کامنت های این مطلب در بلاگ اسکای:
سینا
سه شنبه 15 دی ماه سال 1388 ساعت 1:51 PM
همیشه عشق من باقی خواهی مونداین کاش گفتن ها حرف منم هست اما…دوست دارم عاشقتم

درجواب:

–>
علیرضا
سه شنبه 15 دی ماه سال 1388 ساعت 11:27 PM
خیلی خوبه ! آقا سینا هم که هست و با هم میشین زوج موفق !فقط نمیدونم چرا اینقد غمگینی؟بیشتر وبلاگ سیاهتو خوندم ولی چیزی نفهمیدم !فعلا لینکت میکنم تا بقیه عبرت بگیرن تا بعد با اجازه !
http://www.persianpesar.persianblog.ir/
درجواب:

–>
مهرداد
چهارشنبه 16 دی ماه سال 1388 ساعت 00:07 AM
قشنگه و غمگین
http://tanhaibitosakhte.blogfa.com/
درجواب:

–>

عشق اساطیری

عشق اساطیری

‌توی فیلم ایرانی نقاب (پوکر)٬ پارسا پیروزفر دو دیالگ در دو قسمت فیلم داره. «من به عشق‌های اساطیری اعتقاد دارم. مثل لیلی…٬ فرهاد…٬ عشقی که حتی ارزش داره براش بمیری! عشقی که آخرش برسه به ازدواج٬ شورش کجاست؟ هیجانش کجاست؟» و در بخشی دیگر از فیلم: «گور پدر عشق‌های اساطیری٬ بوگارت شعورش رو نداشت» اشاره اون به فیلم کازابلانکا و هنفری بوگارت بود. آقای ریک که اجازه داد عشقش لیزا بره و اون همراه دوست فرانسویش «رنو» به مبارزه علیه تروریست و فاشیست بپردازه.
الان که این‌ها رو تایپ می‌کنم٬ تازه تیتراژ «سینما پارادیزو» تمام شده. فیلمی که نیمیش با اشک دیده شد. نه بخواطر این‌که این فیلم غم‌بار باشه یا… شرایط من و مقایسه زندگیم با لحضه‌های فیلم… . اما این فیلم‌هم عشق اساطیری داشت. عشقی که بهش نرسید و چه زیبا جوزپه تورناتوره به تصویر کشیده بود.
من دیگه خسته شدم. میدونم ۲۰سال داشتن خیلی کمه و میدونم ممکنه برام خیلی اتفاقات بیافته و… . اتفاقا مشکل من اینه که زیاد می‌دونم. کاش من در درستشان بودم و در غلط خود می‌غلطیدم.
بیخیال پسر…، سخت نگیر…، بابا توهم دیگه… . این ها جمله‌هایی هستند که سال‌هاست دارم می‌شنوم. و مخصوصا این زردالمثل که: خواهی رسوا نشوی، هم‌رنگ جماعت شو. اما من قبلا گفتم، به دوستم گفتم، وقتی این ضرب المثل رو گفت، گفتم، وقتی از من تعریف کرد گفتم، وقتی گفت: «تو کوسخولِ باحالِ دانا هستی» گفتم، گفتم که: «من نمی‌خوام مثل بقیه باشم. می‌خوام کوسخول باقی بمونم.» بعد ادامه دادم «ما به کی میگیم کوسخول؟ از نظر ما اگه آدمی به کارهایی که جامعه گفته درسته، رفتار نکنه، کسخول لقب می‌گیره. خوب من نمی‌خوام بخاطر نظر دیگران و بخاطر زندگی دیگران و بخاطر فش نخوردن و بخاطر دوست داشتنی بودن و بخاطر رسوا نشدن و بخاطر خیلی چیزهای دیگه، مثل بقیه باشم. ما درست رو می‌سازیم نه پدران کهنه شده ما»
دوست استریت من با پوزخندش حرفم رو قطع کرد و زد تو خط زن شوهر داری که دیشب خونش بود. من اون موقع تنها 18سال داشتم و سال‌هاست در رنجم. همیشه دوست داشتم کوله‌‌ام رو پرکنم و برم توی گندم‌زار. یه چادر بزنم و اونجا زندگی کنم. به دور از انسان ها. فکر نکنم اون وقت دیگه از سوسک و حشرات بترسم. آ…ه، من چه بزدلم. کاش هروقت به فکر قطار، ریل و گردن فرو می‌رفتم، سرم رو روش میزاشتم.
من عشق می‌خواستم. سه بار تجربه کردم. محمد، رضا، سینا! محمد عشق اول بود. به قول محسن نامجو:
عشق اول فقط یک خاطره است
عشق بعدی همان فـاجعه است
عشق همیشه در مراجعه است
سالواتوره! ای بابا! من تو دگر دیسی هستم این فیلم رو هم می‌بینم. داشتم چی می‌گفتم؟ آها محمد تجربه گیم(game) من بود. تو زندگی همه ماها یک عشق اول هست، همیشه. چون تجربه اولمونه سعی می‌کنیم خودمون رو حتما بهش برسونیم. عموما هم یک طرفه است. مشکلات سر رسیدن بهش زیاده اما هرچی بیشتر باهاشون دست و پنجه نرم می‌کنی، حلاوت اون عشق اول بیشتر می‌شه. یک بی‌مهری بزرگ از معشوق می‌بینیم٬ سعی می‌کنیم فراموشش کنیم. ارتباط دیگه می‌گیریم اما غافل از اون که اون ارتباطه کاملا حلاوت رو دو برابر می‌کنه. آخه ما منتظر عشق اول هستیم و در عجولدگی تمام با کسی که زیاد به ما نزدیک نیست ارتباط می‌گیریم. خوب اون ایده آل ما نیست و جدی‌تر میشیم تا ایده‌آلمون رو به دست بیاریم. پس دو دسته آدم به وجود میان: دسته اول شکست خورده های شدید عشقی. آخه به عشقشون رسیدن و اون تبدیل به خاکستر شده و سرد شدن بعد از رسیدن. از هم جدا شدند. یاد خاطراتتلخ که میافتند، خیلی قصه می خورند که چطور اون همه علاقه از بین رفت یا در مورد بدترش چطور جاش رو به نفرت داد.
دسته دوم گروهی هستند که به عشق اولشون نمی رسند. اون ها سال ها با خاطره شیرین عشقی زندگی می کنند که بهش نرسیدن. پس همیشه گرمند و تنها. تنها تر از دسته اول چون تعم شیرین سکس رو نچشیدند و همشون افه دارند که ما از سکس متنفریم یا دوست نمی داریم یا… . بزار بگم سکسی که من منظورمه چیه: ما اونقدر گرم میشیم، اونقدر ضربان قلبمون بالا میره، اونقدر از هم خودمون رو دور می بینیم با وجود اینکه بغل هم هستیم که تحریک میشیم. اون آقا کچولوهه بالا میدا به بدنمون می خوره، به بدنش می خوره و به این فکر می افتیم که بهتره اونقدر در هم بدمیم، بدمیم، بدمیم، تا کربلا و قدس برویم تا دماسنج اگر بگزاری آبت می ترکت… .
بی خیال! این نگاه من به عنوان یک جی و ورس بود. مخصوصا در هم دمیدنه.
اما عشق بعد از اول… . بقیه اش باشه برای یک وقت دیگه. حال ندارم. سوری! فقط نتیجه گیری بکنم که:
من تاحالا فکر می کردم عشق واقعی مثل عشق اساطیری، عشقی است که بهش نرسی. اما درواقع همه عشق‌های دنیا مثل یک گل می‌مونن. سعی کنیم عشق رو از ریشه نکنیم، از ساقه نچینیم، پرپر نکنیم. یک گلدان بیاریم و هر دو گل رو توش بکاریم تا…، تا…، تا دیگه! منتظر چی هستی بگم؟
راستی، عشق اولت رو دوستت کن نه معشوقت! بعدی‌ها رو گلِ گلدون کن.
شنبه 12 دی ماه سال 1388
کامنت های این مطلب در بلاگ اسکای:
هرمزد
یکشنبه 13 دی ماه سال 1388 ساعت 8:41 PM
با قسمتهای زیادی از نوشتت موافقماصولا ت.و این جامعه کسی که به چیزی فکر کنه بهش میگن کسخولفقط این یادت باشهنذار لذات دنیوی فراموشت بشهاز زندگی لذت ببر و بذار هر کی هر چی دلش می خواد بگهسعی کن راحت و شاد زندگی کنیاون طرف هم بالاخره میادمطمئن باش
http://www.pretending.blogfa.com/
درجواب:وای داشتم از بی کامنتی می مردم! الهی با حاج پسر پیر بشی
سام
یکشنبه 13 دی ماه سال 1388 ساعت 10:31 PM
سلام شایان عزیزاولا مرسی واسه کامنتاتدومن نظری که میخوام راجب این پستت بدم خیلی به حرفی که جناب هرمزد زده نزدیکمن هم گاهی احساسی میشم و حس های تو بهم دست میده در مورد عشقاما ما تازه اول راهیمراه درازی موندهکه تو بطنشون ممکنه حوادث خوبی بیفته پس باید امیدوار بود و لذت رو هم فراموش نکرد
http://pesaretanha2.blogspot.com/
درجواب:

–>
سام
یکشنبه 13 دی ماه سال 1388 ساعت 10:32 PM
راستی من به اسم و عنوان بلاگت حسودیم میشهخوش به حالت
http://pesaretanha2.blogspot.com/
درجواب:دیگه ۲تا ۲تا کامنت میزاری! :Dقابلی نداره! با جاش میدمش به تو!
hairy man
یکشنبه 13 دی ماه سال 1388 ساعت 11:58 PM
من همیشه از عشقهایی که به هم نمیرسیدند خوشم می اومد حالت اساطیری اون برای من جذابیت خاص خودش رو داره یعنی اینکه مسیر وصال برای من همیشه جذابتر از خود وصال هست نمی دونم شاید یک حالت سادیسمی باشه که از رنج طرف مقابل خوشم میاد !از اینکه سر زدی و نظر دادی متشکرم دوست خوبم
http://www.zademehr.blogspot.com/
درجواب:

–>
مهرداد
دوشنبه 14 دی ماه سال 1388 ساعت 00:10 AM
عشق خیلی کلمه قشنگیه مثل حبابه و مثل یه رویای شیرین که بعدش کم کم میشه یه کابوس.و عشق و تنهایی دو برادره جدا نشدنین
http://tanhaibitosakhte.blogfa.com/
درجواب:

–>
مهرداد
دوشنبه 14 دی ماه سال 1388 ساعت 00:11 AM
نظر خواهیم فعال شد ما هم دومکرات شدیم

درجواب:ایولمنم لینکت کردم دمکراتم!
مهرشاد
دوشنبه 14 دی ماه سال 1388 ساعت 00:34 AM
آدم باید همیشه جوری زندگی کنه که خودش دوست داره نه طوری که مردم خوششون بیاد. ما یه بار به دنیا می آیم پس باید از به دنیا اومدنمون لذت ببریم و حرف های یه عده ای که فقط حرف می زنند رو هیچی به حساب نیاریم.من همیشه می گم تو وبم هم نوشتم:”نمی خواهم عشقت همچون آتشی باشد که پس از اندکی فرونشیند،مرا کم اما همیشه دوست بدار…”به نظر من دوست داشتن خیلی با عشق فرق می کنه. عشق حالت افراطی داره و مطمئنا دیر یا زود آتیشش سرد می شه ولی دوست داشتنه که می مونه و می شه همیشه بهش اعتماد کرد…درکل مطلب جذابی بود.در ضمن من آپم و دوست دارم نظرت رو راجع به پست جدیدم بدونم
http://hayat-khalvat.blogfa.com/
درجواب:

–>
hamlet
دوشنبه 14 دی ماه سال 1388 ساعت 02:52 AM
تو فقط 20!!!!! سالته!؟.. چه جالب یه کوچولی دیگه اینجا داریم.خب خوشحالم که عاقلی… همرنگ شدن با اکثریت رو فراموش کن.. این بدترین کاریه که کسی ممکنه با زندگیش بکنه.و عشق هم..راستش من آنتی-عشق دارم.. ولی میتونم تعریفهایی از عشق بدم… به قسمتیش باور دارم به قسمتیش نه. بنابر مطلبی که نوشتی این به ذهنم میاد که عشق خودش اسطورست…. احتمالا در حالت عادی دوست داشتن ه… و در حالت افسانه میشه عشق. به اینی که گفتم زیاد اطمینان ندارم… چون عشق یعنی مجنون بودن ه بی توقعست.. پرستیدن ه.. درد کشیدن ه… این فکر نکنم حالت عادی داشته باشه. ولی دوست داشتن همراه احترام ه.. بدست اوردن امنیت و آرامش ه.میبینی.. عشق از دست دادن ه… دوست داشتن بدست آوردن.پس بهتره……..
http://taamezendegi.wordpress.com/
درجواب:

–>
hamlet
دوشنبه 14 دی ماه سال 1388 ساعت 02:59 AM
این کامنت هم برای دلداری.. تشکر و غیره!!!تو صبر نمیکنی نوشتت خشک بشه بعد توقع کامنت داشته باشی!؟….. میدونم اینا بخاطر کوچولو بودنت ه… صبرت کمه!… اشکالی نداره.
http://taamezendegi.wordpress.com/
درجواب:من دیگه مرد شدممممممممممممممممممممکوچلوووووووخودتیییییییییییییییییییییییییییییییی
دخترکوچولو
دوشنبه 14 دی ماه سال 1388 ساعت 11:50 AM
چقدر این پستت قشنگ بود و واقعا قبول داشتم
http://tinygirl88.blogfa/
درجواب:

–>
مهرشاد
دوشنبه 14 دی ماه سال 1388 ساعت 12:06 PM
از اینکه با صداقت کامل ایرادامو بهم می گی ازت ممنونم. به قول خودت وبلاگ جای تکامله، باید ایرادای هم دیگه رو بگیریم تا به اوج برسیم.بازم ممنون
http://hayat-khalvat.blogfa.com/
درجواب:

–>
فرشاد
دوشنبه 14 دی ماه سال 1388 ساعت 1:16 PM
نه داری بهتر میشی. البته هنوز جا داری. فکر میکردم حالا حالا ها تو غلیان احساساتت باشی. یه زمانی این عشق اساطیری پارسا پیروزفر شده بود سوژه خنده من تو دانشکده. یه جوری میگفتم من به عشق اساطیری اعتقاد دارم که طرف خیال میکرد آخر لیلی و مجنون هستم. البته اونایی که فیلمو دیده بودن نکته رو سریع میگرفتن. کلن من به عشقهای اساطیری اعتقاد دارم. اگه عاشق به معشوق برسه پس جذبه این عشق کجاست؟تحلیل خوبی داشتی البته بعضی از مفاهیم و جمله هات تکراری بود. منم سن تو بودم فکر کنم تجربه سه تا عشق رو داشتم. الان شده فکر کنم هشت تا. آمارش از دستم در رفته. تو اگه به الان من برسی شاید رکورد منو بزنی. شوخی کردم هر احساس خاصی به دیگران که اسمش عشق نیست بچه.
http://www.eslamshahrg.blogfa.com/
درجواب:من به این سه نفر هر احساس خاصی نداشتم.همشون یک وجه تشاه دارند. بیقراری٬ دلتنگی٬ آشفتگی٬ مهربان تر شدن خود فرد عاشق!!!
سوسول
دوشنبه 14 دی ماه سال 1388 ساعت 5:44 PM
موفق باشی جیگر!
http://susulu.blogspot.com/
درجواب:

–>
سینا
دوشنبه 14 دی ماه سال 1388 ساعت 6:56 PM
آدمها تنها یک بار عشق واقعی رو حس می کنند این تعدد کسانی که می گوییم دوستشون داریم یا به تعبیری عاشق شاید از حس ارضا ناپذیر انسانه که فکر می کنه هنوز به ان چیزی که باید نرسیده.ولی فکر می کنم این بار من حسی که پیدا کردم اشتباه نبودهر چه که هست حس خوبیستتا آخر عمر کوتاهم به یاد خواهم داشت کسی که راه زندگیم رو عوض کرد حتی اگه اون فراموشم کنهبازم می گم دوست دارم

درجواب:eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeآخه آدم حسابی چرا فوشم می دی؟ فراموش کجا بود؟ مگه میشه ثلب خودم که تو سینته فراموش کنم؟ هنوز هم من میخوام با تو باشم تو دلایل اشتباه خودت رو میاری!